niedziela, 28 maja 2017

Wiosenne żółteczko

Wszem i wobec jest wiadomo, że należę do tych dziewiarek, które mają na drucikach jednocześnie kilka robótek i kilka z nich jednocześnie przerabiam. Zatem czasem długo mnie nie ma na blogu a następnie wrzucam wręcz hurtowo swoje prace;)

Dziś przedstawiam wiosenno-letni sweterek o bardzo luźnym fasonie w blado zółtym kolorze.





Wydziegany został z włóczki bawełniano - akrylowej Jeans z Yarn Art.



Jak widzicie wzór raczej mało skomplikowany, ale jak dla mnie bardzo uroczy:) Tym, razem robiłam każdą część osobno i tradycyjnie zszywałam. 





Rozmiar oversize to znaczy wskakuje w niego moje dziecko w rozmiarze S i ja również całkiem nieźle się mieszczę w rozmiarze XL :)

I jeszcze zajawka czegoś co jeszcze się dzierga z sześciu cieniusieńkich niteczek Merino :)



Pozdrawiam dziewiarsko:)

7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z odkrytymi plecami:) Podoba mi się i to bardzo a z szarości też będzie sweterek? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się podoba:) Ta szarość taka pomieszana z beżem nie będzie sweterkiem ale myślę, że równie ciekawym projektem:) Szykuję małą niespodziankę:) No i co ważne to kolejny udzierg w ramach akcji "Dziewiarki Wszechmocne":) Mam nadzieję, że u Ciebie na drucikach również coś już powstaje:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany projekt. Nie ma to jak warkocze. Ozdobią każdą robótkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię warkocze, co widać w ostatnim projekcie:) Aktualnie mam na drutach kolejne dziergadła z warkoczykami i mam nadzieję, że wkrótce je zaprezentuję:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Bardzo fajny sweterek na chłodniejsze dni lata. Bardzo ciekawie wykombinowałaś te warkoczyki.Plisa dekoltu bardzo ładnie wygląda. A co tam z merino...jestem bardzo ciekawa.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) cieszę się, ze mój projekt się spodobał:) A z merino knuję coś co nie będzie sweterkiem:) Niedługo pokarzę:):):)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much.
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń