piątek, 9 czerwca 2017

Latte w Karpaczu

Narzutka Latte, powstawała w różnych miejscach Polski w ramach ogłoszonej przeze mnie akcji "Dziewiarka Wszechmocna". Wełenka merino 100 % z odzysku, dziergana cierpliwie z sześciu bardzo cieniutkich niteczek, ale było warto:)
Tym razem w roli modelki wystąpiła moja dobra koleżanka, która była razem ze mną w urokliwym Karpaczu i zgodziła się zaprezentować mój udzierg:) Bardzo jej za to dziękuję bo jak same widzicie jst bardzo fotogeniczna:):):)

Late w całej okazałości.



Latte można układać i nosić na różne sposoby:)


Jest mięciutkie a jednocześnie zachowuje wyrazistą strukturę, przy tym jest niesaamowicie cieplutkie. Zuch Dziewczyna wytrzymała sesję zdjęciową w takim ciepłym okryciu przy gorącym słoneczku:)



Ceramiczne guziki zakupiłam na targu rękodzieła w Krakowie. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia i od razu wiedziałam, gdzie je przyszyję:)



I jeszcze Latte w otoczeniu pięknych rododendronów, które w Karpaczu kwitną jak jedna wielka kolorowa piana:) Te akurat rosły w ogrodzie przy willi, w której wypoczywaliśmy.






I na koniec kilka bajkowych ujęć samej willi. Czyż nie urocza?






Pozdrawiam Dziewiarsko:)

10 komentarzy:

  1. Fajna narzutka, podoba mi się zwłaszcza to jak rożnie wygląda w różnych ułożeniach, dodaje jej to uniwersalności. A koleżanka faktycznie fotogeniczna i okoliczności przyrody piękne ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Narzutka rzeczywiście stwarza różne możliwości i w zasadzie eksploatowana jest codziennie. Rewelacyjna na chłodne poranki:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Uniwersalne ponczo ładnie wygląda:) Zazdroszczę takiego wypoczynku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo uniwersalne i sama nie wiem jak do tej pory obywałam się bez czegoś podobnego:):):)
      Wypoczynek rzeczywiście był cudowny, tym bardziej, że w gronie innych dziewiarek:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Piękne to Twoje ponczo i koleżanka też piękna :) Bardzo lubię ceramiczne guziki, też ich trochę mam , kupione nie pod konkretny projekt, ale ot tak, bo mi się podobały. Te Twoje bardzo ładnie pasują do narzutki .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki:) Wykorzystuj te swoje guziki niech się nie marnują w niewoli:) Ja często robię tak, że kupuję guziki bo mi się podobają a później komponuję do nich projekt:):):) Spróbuj tak- Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta narzutka! Bardzo podoba mi sie jej naturalny kolor w połączeniu z tymi pięknymi guzikami :) I sesja bardzo udana!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję:) Kupując guziki wiedziałam, że będą do tej narzutki;) Co do sesji to otoczenie i pogoda były tak cudne, że trudno było nie skorzystać:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much.
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you very much for your kind words, I'm happy that my work pleases :) Best regards :)

    OdpowiedzUsuń