wtorek, 31 lipca 2018

Śnieżynka w środku lata


Nieznośne upały dają się we znaki wszystkim. Tym co pracują i tym co wypoczywają. Żar leje się z nieba a wysoka wilgotność powietrza nie daje szans na odpoczynek. Nie ma widoku na jakikolwiek podmuch choćby Zefirka…
No ale kiedy ma być ciepło jeśli nie latem w środku wakacji?
Abyśmy przyjemnie mogły przeżyć ten czas stosujmy dużo chłodnych napojów, sorbetów, chłodnych kąpieli i dużo wypoczywajmy. A wypoczywając róbmy to co najbardziej lubimy – dziergajmy, sącząc ulubione napoje przez słomkę, oddając się błogiemu rozmyślaniu. Jeśli znuży nas i to ( w co jednak szczerze wątpię), proponuję buszowanie w internecie w poszukiwaniu natchnienia.
Taką małą inspirację mam dla Was dzisiaj.

Przedstawiam „Śnieżynkę w środku lata”





To bluzeczka ze znanej już z mojego bloga włóczki Aida. Tym razem wersja w bieli.



Bluzeczka robiona od góry, oczywiście „ na okrągło” lekko taliowana co pięknie podkreśla figurę.






































Właściwości chłodzące tej dzianinki sprawiają, że idealnie nadaje się do noszenia w gorące dni:)




Ja już ją zaliczam do tych ulubionych - przezornie udziergałam dwa rozmiary:) Jak widać mojej modelce też już przypadła do gustu. Projekt własny, wzór mało skomplikowany można śmiało skusić się na taką robótkę. 

Pozdrawiam dziewiarsko:)

8 komentarzy:

  1. Przyjemna robótka na gorące dni i ładnie się prezentuje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu bardzo dziękuję:) A dni rzeczywiście gorące ciekawa jestem jak Twój piękny ogród kwiatowy znosi te upały? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota górą, jest śliczna. I już na zdjęciach wygląda na "chłodzącą". Świetna ta Śnieżynka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście chyba udało się uchwycić na zdjęciach charakter dzianinki. Dosłownie przelewa się przez ręce:) No i do tego oczywiście proste oczka;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka jest śliczna, a modelka niezwykle urocza 😉🍀🌹🌷🌺🌸🌼🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i modelki:):):)
      Tym razem wsparła mnie w potrzebie młodsza córcia:) ech, młodość!!!
      Pozdrawiam:)

      Usuń