piątek, 13 lipca 2018

Truskawkowy Shake



Zakupiłam ostatnio cudowną Aidę – mieszankę wiskozy i lnu. Kiedy przyszła paczuszka i rozpoczęłam ją odpakowywać ( Och! Jak kocham to uczucie!!!) delikatnie wyjęłam moteczki i … zakochałam się od pierwszego dotyku:) Lekko błyszcząca, tasiemkowa kuleczka zaczęła przelewać mi się w ręku, więc porzuciłam wszystko i szybciutko wrzuciłam na drutki tę niesforną niteczkę w kolorze truskawek zmiksowanych z mlekiem.

Tak powstał Truskawkowy Shake.

Bluzeczka w sam raz na lato. Dzianina bardzo lejąca, fantastycznie układa się na figurze a przy tym jest doskonała na upały z racji swych chłodzących właściwości.




Kolor cudowny i moim zdaniem odpowiedni dla wszystkich typów kobiecej urody. Prosty wzór dodatkowo podkreśla piękno niteczki a przy tym powinien zadowolić gusta miłośniczek dziewiarstwa.



Mam nadzieję, że Wam również się podoba, namawiam Was bowiem na przygodę z Aidą od Lane Mondial.


Pozdrawiam dziewiarsko:)

12 komentarzy:

  1. Ponieważ mieszkam w klimacie bardzo ciepłym, to szukam informacji o letnich włóczkach. I u ciebie taka włóczka jest. I to w jakiej ładnej bluzeczce. To niesamowite, ale ja nigdy nie byłam fanką różowego. A jednak, coraz częściej używam różowej włóczki i noszę różowe ciuchy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedni odcień różowego jest w stanie przekonać do siebie każdą kobietkę:) A Tobie w różowym powinno być ślicznie:)
      Włóczka rzeczywiście świetna, testowałam białą bluzeczkę ( której jeszcze nie pokazałam) w Chorwacji przy 32 stopniach - rewalacja!
      Naprawdę polecam:)

      Usuń
  2. Piękna! Najważniejsze, że idealna na lato, na wysokie temperatury :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o idealność na upały przetestowana, wprawdzie inny kolor ale przy 32 stopniach się sprawdza:) Pozdrawiam również serdecznie:)

      Usuń
  3. Podoba się, i to bardzo. Wydaje mi się że to odcień korala, śliczny. No i prosty fason bluzeczki podkreśla urodę włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miłe słowa:) Uznałam, że włóczka jest tak fajna, że nie ma co kombinować. Przynajmniej w pierwszym modelu. Kolejny trochę pokombinowałam i chyba też wyszło nieźle:) Na razie czeka na szycie i blokowanie, potem będzie sesja fotograficzna i same ocenicie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo się cieszę, że bluzeczka Ci się podoba:) Pozdrawiam również serdecznie:)

      Usuń
  6. Jak zwykle piękno tkwi w prostocie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację:) Uwielbiam proste oczka:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. A gdzie kupić można tę włóczkę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam w e-dziewiarce:) Myślę, że można jeszcze pobuszować w internecie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń